Slimme Jongens bestaat uit Schelte Meinsma en Martin van Kranenburg. Schelte is een echte internetondernemer, die veel bedrijven helpt en heeft geholpen om hun online marketing performance based te laten groeien. Martin is al sinds 1998 bezig met online en dan met name met conversie optimalisatie en de werking van het brein. Martin is een veelgevraagd spreker, dagvoorzitter en docent.
Het verbindende element tussen de Slimme Jongens is online. Online is een belangrijke driver voor technologische vernieuwing. Er zijn nog veel bedrijven die hier onvoldoende uit halen. Slimme Jongens daagt ondernemers uit om meer uit online te halen. Daarbij is ook altijd aandacht voor wat offline gebeurt. Als wat offline gebeurt niet krachtig is (bijvoorbeeld een zwak fulfilment proces), dan realiseer je op lange termijn niet jouw doelstellingen. Slimme Jongens helpt om de strategie aan te scherpen en te vertalen naar de praktijk. Online, maar ook in jouw organisatie.
Naast consultancy investeert Slimme Jongens ook in online start ups. Hiervoor gebruiken we onder andere de methodiek van de Dragon’s Den. Ja, zoals het toenmalige TV-programma het ook deed. Er zijn dan wel geen camera’s bij, maar internetondernemers die echt next level willen gaan, kunnen bij Slimme Jongens aankloppen. Slimme jongens begeleidt ambitieuze ondernemers met hun productideeën, waarbij Slimme Jongens kapitaal en begeleiding tot succes levert. De auto-industrie, de medische wereld en de eindeloze wereld van Online Business zijn onderwerpen waar Slimme Jongens alles van af weet.
Denkt u dat u een sterk bedrijfsidee heeft gevonden, waarmee u samen met Slimme Jongens de markt op kunt gaan? Vraag dan een afspraak aan! Misschien ontvangt u wel kapitaal, connecties en begeleiding die u nodig heeft om successen te boeken. Als u het panel van onze Dragon’s Den weet te overtuigen van uw idee, ontvangt u de hulp die u nodig heeft.