Martin van Kranenburg is online sinds 1998. Martin is een online veteraan, die het presteert om elke dag weer iets nieuws te leren. Zijn eerste online-ervaringen deed hij op bij D-Reizen. Martin heeft zijn bijdrage geleverd aan de groei van D-Reizen in die tijd. Na D-Reizen heeft Martin zich verder ontwikkeld op het gebied van usability en conversie. Conversion is in the brain, vat zo’n beetje samen waar Martin voor staat. Hoe beïnvloedt je het brein zo, dat het door jou gewenste resultaat wordt gerealiseerd. Martin kan dit als geen ander duidelijk maken.

Als docent en trainer doet Martin dit graag aan de hand van praktijkvoorbeelden. Martin heeft onder andere medewerkers getraind van Sanoma uitgevers, Kamer van Koophandel, Thiemme Meulenhoff, SDU uitgevers, IDG Nederland, V&D, Seats2Meet.com. Met zijn inspiratie en humor weet hij mensen daadwerkelijk te overtuigen om hun online uitingen aan te passen. Martin zijn kennis van de reiswereld is van de buitencategorie. Martin werkt het liefst samen met gedreven ondernemers, die net dat stapje extra durven zetten en hier ook zeer uitgesproken in zijn.

Martin heeft als oprichter van Micazu nogmaals laten zien hoe je een vernieuwend internationaal platform in de markt zet. Micazu is er voor Nederlandse tweede huiseigenaren die direct via een eigen online presentatie hun vakantiehuis willen verhuren. Micazu heeft de prijs van Beste reissite Thuiswinkel Awards in 2011, 2012, 2013 en 2014 gewonnen. Wil jij ook winnen met Martin, aarzel dan niet contact te zoeken!

Jouw vragen aan Martin stellen?